Výzva k rámcové dohodě SML24225017599
Základní informace
Název zadávacího postupu
Výzva k rámcové dohodě SML24225017599
Zadavatel
Ministerstvo obranySystémové číslo NEN
N006/24/V00037865
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00037865
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Zadávání VZ na základě rámcové dohody bez obnovení soutěže (mimo zadávací řízení)
Specifikace zadávacího řízení
rámcová dohoda bez obnovení soutěže
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
25. 11. 2024 09:42
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing. Bc.
Jméno
Andrea
Příjmení
Matyášová
andrea.matyasova@mo.gov.cz
Telefon 1
+420 973264651
Předmět
Popis předmětu
Předmětem plnění veřejné zakázky je vyhotovení a poskytnutí poukázek na stravování (dále jen "stravenky") v nominální hodnotě 130 Kč v množství, které si zadavatel zvolí na základě zadavatelem zaslaných písemných výzev k plnění. Předpokládaný objem dodání stravenek za dobu účinnosti rámcové dohody: maximální odběr za měsíc 1 980 ks maximální odběr za rok 23 750 ks maximální odběr po dobu platnosti rámcové dohody 47 500 ks. Uvedený maximální objem je pouze předpokládaný. Zadavatel negarantuje jakýkoliv minimální odběr stravenek. Skutečný odebraný počet stravenek bude závislý na potřebách zadavatele, který se může oproti výchozímu měnit. Předmětem plnění je také "rozbalíčkování" (rozdělení přesného počtu stravenek jednotlivým zaměstnancům - cca 95 osob za každý kalendářní měsíc) do personalizovaných obálek (označení obálky jménem a příjmením příslušného zaměstnance) a doprava do místa dodání ( místo dodání uvedeno v čl. V. návrhu rámcové dohody). Dodání poukázek do místa plnění požadujeme do 3 pracovních dnů od podpisu výzvy k plnění. Předání seznamu zaměstnanců (jméno, příjmení, počet stravenek) k rozbalíčkování a personalizaci bude dodavateli zasíláno každý měsíc elektronicky prostřednictvím udaného e-mailu případně zadáním do interní databáze vítězného dodavatele. K výběrovému řízení požadujeme doložit: - řádně vyplněný návrh rámcové dohody opatřený elektronickým podpisem - cenovou kalkulaci (Příloha č. 1) - seznam stravovacích zařízení dodavatele nebo dodavatelem smluvně zajištěných stravovacích zařízení, kde lze uplatnit poukázku na poskytovaná jídla mající charakter hlavního jídla (tzn. snídaně a/nebo oběd a/nebo večeře) v Libereckém kraji. - čestné prohlášení splnění základní způsobilosti (příloha č. 2) - čestné prohlášení ve vztahu k mezinárodním sankcím (příloha č. 3)
Kód z číselníku NIPEZ
55523000-2
Název z číselníku NIPEZ
Zabezpečování stravovacích služeb pro jiné podniky nebo instituce
Hlavní místo plnění
Liberecký kraj
Kód z číselníku CPV
55523000-2
Název z číselníku CPV
Zabezpečování pohostinských služeb pro jiné podniky nebo instituce
Název předmětu
Zabezpečování pohostinských služeb pro jiné podniky nebo instituce
Položky předmětu
Místo plnění
CZ051 | Liberecký kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ano
Rámcová smlouva/dohoda
P24V00030249
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
25. 11. 2024 09:42 | Uveřejnění účastníků | |||
25. 11. 2024 09:42 | Uveřejnění výsledku |